Obec Dolní Třebonín - informace, zprávy, aktuality, akce

Informace a zprávy z obce Dolní Třebonín


Územní plán obce Dolní Třebonín


Od 1. 1. 2022 činí nová sazba 600,- Kč za poplatníka místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství (komunální ...

 

 

Obec Dolní Třebonín zavádí Mobilní Rozhlas

Obec Dolní Třebonín zavádí Mobilní Rozhlas Spustili jsme pro vás službu Mobilní Rozhlas, díky které s vámi nyní můžeme komunikovat moderně a efektivně. Občané, kteří se do Mobilního Rozhlasu zaregistrují, od nás budou dostávat důležité informace o dění v obci Dolní Třebonín, a to prostřednictvím SMS, e-mailů nebo zpráv do aplikace.

Co vám přinese registrace do Mobilního Rozhlasu?

  • poslech běžných hlášení rozhlasu přímo z mobilu
  • novinky z úřadu přímo do telefonu
  • upozornění na krizové situace - výpadky energií, blížící se vichřice, dopravní uzavírky, atd.
  • pozvánky na sportovní a kulturní akce
  • pozvánky na brigády dobrovolníků, kteří rádi v obci pomáhají
  • účast ve veřejných anketách

Registrace je zdarma. V registračním procesu si můžete nastavit, jaké informace vás zajímají. Vaše údaje budou v bezpečí v souladu s GDPR obecným nařízením o ochraně osobních údajů.

Jak se zaregistrovat?

  1. Přes webovou stránku https://dolnitrebonin.mobilnirozhlas.cz/registrace
  2. Přes mobilní aplikaci Mobilní Rozhlas Stáhnout pro Android nebo Stáhnout pro iOS
  3. Vyplněním registračního letáku a předáním na úřad obce Dolní Třebonín

 

VÝDEJ KOMPOSTÉRŮ - upozornění pro občany nové bytové výstavby

Do konce února 2022 mají občané nové bytové výstavby možnost vyzvednout si v úředních hodinách smlouvu o výpůjčce kompostéru. Následně po tomto termínu budou kompostéry rozděleny ostatním zájemcům rodinných domů Dolní, Horní Třebonín, Horní, Prostřední, Dolní Svince, Čertyně, Štěkře a Záluží.

Úřední hodiny Po, ST 7.30-11.30 & 12.30-17.00 hodin

 

Poslední dokumenty z úřední desky

19.1.2022Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích [PDF 759 kB]
14.1.2022Zveřejnění záměru obce pronajmout část pozemku [PDF 376 kB]
12.1.2022Schválený rozpočet - RSOV [PDF 51 kB]
12.1.2022Rozpočtový výhled-RSOV [PDF 56 kB]
11.1.2022Oznámení o vyhlášení revize katastru nemovitostí [PDF 458 kB]
6.1.2022Informace k dani z nemovité věci pro rok 2022 [PDF 227 kB]
6.1.2022Osvobození pozemků ostatních ploch [PDF 132 kB]
13.12.2021Informace k dani z nemovité věci pro rok 2022 [PDF 447 kB]
10.12.2021Energie-informační leták pro nekontaktní seniory [PDF 106 kB]
6.12.2021Upozornění vlastníkům či uživatelům nemovitostí (pozemků) na potřebu ořezu, příp. odstranění dřevin [PDF 53 kB]

právní předpisy  |  kompletní úřední deska >>>

Aktuálně

14.1.2022Usnesení z jednání rady obce Dolní Třebonín konané dne 13.1.2022 [PDF 198 kB]
13.12.2021Očkování proti Covid 19 [PDF 346 kB]
5.4.2013Sběrný dvůr [DOC 99 kB]

Co nás čeká v kalendáři akcí SAKK a OÚ

kompletní kalendář akcí >>>

1. Úplný oficiální název povinného subjektu

Obec Dolní Třebonín, přidružené části Záluží, Štěkře, Čertyně, Horní Třebonín, Dolní Svince, Prostřední Svince, Horní Svince

2. Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost

Právní základ obcí je dán Ústavou České republiky, zákon č. 1/1993 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Obec je veřejnoprávní korporace, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu. Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů; při plnění svých úkolů chrání také veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech. Ve věcech náležejících do samostatné působnosti obce rozhoduje zastupitelstvo obce. Funkční období zastupitelstva obce je čtyřleté.

Obecní zřízení upravuje podrobně zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů.

3. Popis organizační struktury povinného subjektu

Pavel Ševčíkstarosta380 743 827
starosta@dolnitrebonin.cz
Stanislav Kříž1. místostarosta602 443 460
kriz.stanislav@post.cz
Jana Machová2. místostarosta606 483 716
MachovaJan@seznam.cz
Alena Hanušováhlavní účetní380 743 837
hanusova@dolnitrebonin.cz
Mgr. Iveta Kahovcovápersonalistika, podatelna380 743 647
kahovcova@dolnitrebonin.cz
JUDr. et Bc. Milan Ondrášekpověřenec pro ochranu osobních údajů774 410 919
on-epd@email.cz

Zastupitelstvo

Přívratský Zdeněk Otevřenost a komunikace pro Třebonínsko
Mrázek Lubor Otevřenost a komunikace pro Třebonínsko
Kurz Roman Mgr. DiS. Nezávislí a TOP 09
Odvárka Jan Nezávislí a TOP 09
Kořenský František KDU-ČSL
Kahovcová Iveta Mgr. Pro podporu stavby víceúčelové haly
Ševčík Pavel STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
Švec Jan Mgr. STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
Machová Jana STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
Kříž Stanislav STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
Drška Václav STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
Bouška Martin STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
Rytíř Tomáš PROTŘEBONÍNSKO
Bažant Pavel PROTŘEBONÍNSKO
Bohdal Robert - do 25.10.2019 PROTŘEBONÍNSKO
Kurz Miroslav - od 3.12.2019 PROTŘEBONÍNSKO

Finanční výbor

předseda: Martin Bouška
členové: Ing. Vladimír Perník, Josef Žáček

Kontrolní výbor

předseda: Václav Drška
členové: Josef Sluka, Zdeněk Kopta, Mgr. Roman Kurz, Mgr. Lubor Mrázek

Kulturní a sportovní komise

předseda: Mgr. Iveta Kahovcová
členové: Antonín Švec, Hana Čečelovská, Marie Kolářová, Mgr. Jan Švec, Bc. Jiřina Palečková

4. Kontaktní poštovní adresa, tel, oficiální e-mail, oficiální e-mail pro elektronický podpis (pokud existuje) a pro zaručený elektronický podpis (pokud existuje), jiné možné spojení.

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obec Dolní Třebonín Dolní Třebonín 6 382 01 Dolní Třebonín

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obec Dolní Třebonín Dolní Třebonín 6 382 01 Dolní Třebonín

4.3 Úřední hodiny

Viz http://www.dolnitrebonin.cz/4/cz/obecni-urad-dolni-trebonin/

4.4 Telefonní čísla

Pevná linka: 380 743 827, 380 743 837, 380 743 647

4.5 Adresa internetové stránky

http://www.dolnitrebonin.cz

4.6 Adresa e-podatelny

info@dolnitrebonin.cz

4.7 Další elektronické adresy

http://www.dolnitrebonin.cz/4/cz/obecni-urad-dolni-trebonin/

4.8 ID datové schránky

bipbkma

5. Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti

4329-241/0100 KB Český Krumlov

6. Identifikační číslo organizace (IČO)

00245852

7. Daňové identifikační číslo (DIČ)

CZ00245852

8. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

8.2 Rozpočet

9. Žádosti o informace

  1. Poskytování informací se řídí zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Informace o činnosti obecního úřadu jsou veřejně přístupné na adrese obecního úřadu Dolní Třebonín čp 6.
  3. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí zveřejněné informace, je možno podat úřadu žádost o její poskytnutí.
  4. Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.
  5. Z žádosti musí být zřejmé:
    1. kdo dotaz činí - fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa;
    2. že je určena úřadu;
    3. že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím.
  6. Je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické podatelny úřadu – info@dolnitrebonin.cz nebo prostřednictvím datové schránky, ve smyslu zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů.
  7. Neobsahuje-li žádost náležitosti podle písmene b) a c) a adresu pro doručování, případně není-li elektronická žádost podána podle odstavce 6, není žádostí ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. Žádost podaná prostřednictvím datové schránky musí splňovat požadavky dle zákona č. 300/2008 Sb.
  8. Archiv již poskytnutých odpovědí.

10. Příjem žádosti a dalších podání

Osobní podání

  • na podatelně obecního úřadu Dolní Třebonín v úředních hodinách.

Telefonické podání

  • na telefonním čísle 380 743 827.

Písemné podání

  • v listinné podobě na adresu Obecní úřad Dolní Třebonín, Dolní Třebonín 6, 382 01 Dolní Třebonín
  • elektronicky na e-mail info@dolnitrebonin.cz
  • elektronicky datovou schránkou: bipbkma

11. Opravné prostředky

Opravné prostředky proti rozhodnutí lze podat u obecního úřadu na adrese Obecní úřad Dolní Třebonín, Dolní Třebonín 6, 382 01 Dolní Třebonín.

Lze podat pouze písemnou formou.

V odvolání se uvádí:

  • jméno
  • příjmení
  • datum narození
  • místo trvalého pobytu, případně adresu pro doručování písemností
  • v čem je spatřeno porušení zákona
  • čeho se žadatel domáhá
  • podpis žadatele

12. Formuláře

13. Popisy postupů (návody pro řešení životních situací)

Podrobné návody pro řešení životních situací lze najít na Portálu veřejné správy České republiky.

14. Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí

Obecně závazné vyhlášky obce Dolní Třebonín

15. Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazebník úhrad nákladů v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb. - usnesení rady Obce Dolní Třebonín 14.5.2021 [PDF 748 kB]

16. Licenční smlouvy

Licence nebyly poskytnuty.

17. Výroční zprávy o činnosti subjektu

18. Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu

Základní a mateřská škola Dolní Třebonín