Povinně zveřejňované informace 1. Úplný oficiální název povinného subjektu Obec Dolní Třebonín, přidružené části Záluží, Štěkře, Čertyně, Horní Třebonín, Dolní Svince, Prostřední Svince, Horní Svince 2. Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost Právní základ obcí je dán Ústavou České republiky, zákon č. 1/1993 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Obec je veřejnoprávní korporace, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu. Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů; při plnění svých úkolů chrání také veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech. Ve věcech náležejících do samostatné působnosti obce rozhoduje zastupitelstvo obce. Funkční období zastupitelstva obce je čtyřleté. Obecní zřízení upravuje podrobně zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů. 3. Popis organizační struktury povinného subjektu Pavel Ševčík starosta 380 743 827 starosta@dolnitrebonin.cz Stanislav Kříž 1. místostarosta 602 443 460 kriz.stanislav@post.cz Jana Machová 2. místostarosta 606 483 716 MachovaJan@seznam.cz Alena Hanušová hlavní účetní 380 743 837 hanusova@dolnitrebonin.cz Mgr. Iveta Kahovcová personalistika, podatelna 380 743 647 kahovcova@dolnitrebonin.cz JUDr. et Bc. Milan Ondrášek pověřenec pro ochranu osobních údajů 774 410 919 on-epd@email.cz Zastupitelstvo Přívratský Zdeněk Otevřenost a komunikace pro Třebonínsko Mrázek Lubor Otevřenost a komunikace pro Třebonínsko Kurz Roman Mgr. DiS. Nezávislí a TOP 09 Odvárka Jan Nezávislí a TOP 09 Kořenský František KDU-ČSL Kahovcová Iveta Mgr. Pro podporu stavby víceúčelové haly Ševčík Pavel STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ Švec Jan Mgr. STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ Machová Jana STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ Kříž Stanislav STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ Drška Václav STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ Bouška Martin STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ Rytíř Tomáš PROTŘEBONÍNSKO Bažant Pavel PROTŘEBONÍNSKO Bohdal Robert - do 25.10.2019 PROTŘEBONÍNSKO Kurz Miroslav - od 3.12.2019 PROTŘEBONÍNSKO Finanční výbor předseda: Martin Bouška členové: Ing. Vladimír Perník, Josef Žáček Kontrolní výbor předseda: Václav Drška členové: Josef Sluka, Zdeněk Kopta, Mgr. Roman Kurz, Mgr. Lubor Mrázek Kulturní a sportovní komise předseda: Mgr. Iveta Kahovcová členové: Antonín Švec, Hana Čečelovská, Marie Kolářová, Mgr. Jan Švec, Bc. Jiřina Palečková 4. Kontaktní poštovní adresa, tel, oficiální e-mail, oficiální e-mail pro elektronický podpis (pokud existuje) a pro zaručený elektronický podpis (pokud existuje), jiné možné spojení 4.1 Kontaktní poštovní adresa Obec Dolní Třebonín Dolní Třebonín 6 382 01 Dolní Třebonín 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu Obec Dolní Třebonín Dolní Třebonín 6 382 01 Dolní Třebonín 4.3 Úřední hodiny Viz http://www.dolnitrebonin.cz/4/cz/obecni-urad-dolni-trebonin/ 4.4 Telefonní čísla Pevná linka: 380 743 827, 380 743 837, 380 743 647 4.5 Adresa internetové stránky http://www.dolnitrebonin.cz 4.6 Adresa e-podatelny info@dolnitrebonin.cz 4.7 Další elektronické adresy http://www.dolnitrebonin.cz/4/cz/obecni-urad-dolni-trebonin/ 4.8 ID datové schránky bipbkma 5. Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti 4329-241/0100 KB Český Krumlov 6. Identifikační číslo organizace (IČO) 00245852 7. Daňové identifikační číslo (DIČ) CZ00245852 8. Dokumenty 8.1 Seznamy hlavních dokumentů Úřední deska Obecně závazné vyhlášky obce Územní plán obce 8.2 Rozpočet Návrh rozpočtu 2019 Návrh rozpočtu 2018 Návrh rozpočtu 2017 Návrh rozpočtu 2016 Návrh rozpočtu 2015 Návrh rozpočtu 2014 9. Žádosti o informace Poskytování informací se řídí zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Informace o činnosti obecního úřadu jsou veřejně přístupné na adrese obecního úřadu Dolní Třebonín čp 6. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí zveřejněné informace, je možno podat úřadu žádost o její poskytnutí. Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací. Z žádosti musí být zřejmé: kdo dotaz činí - fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa; že je určena úřadu; že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. Je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické podatelny úřadu – info@dolnitrebonin.cz nebo prostřednictvím datové schránky, ve smyslu zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů. Neobsahuje-li žádost náležitosti podle písmene b) a c) a adresu pro doručování, případně není-li elektronická žádost podána podle odstavce 6, není žádostí ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. Žádost podaná prostřednictvím datové schránky musí splňovat požadavky dle zákona č. 300/2008 Sb. Archiv již poskytnutých odpovědí. 10. Příjem žádosti a dalších podání Osobní podání na podatelně obecního úřadu Dolní Třebonín v úředních hodinách. Telefonické podání na telefonním čísle 380 743 827. Písemné podání v listinné podobě na adresu Obecní úřad Dolní Třebonín, Dolní Třebonín 6, 382 01 Dolní Třebonín elektronicky na e-mail info@dolnitrebonin.cz elektronicky datovou schránkou: bipbkma 11. Opravné prostředky Opravné prostředky proti rozhodnutí lze podat u obecního úřadu na adrese Obecní úřad Dolní Třebonín, Dolní Třebonín 6, 382 01 Dolní Třebonín. Lze podat pouze písemnou formou. V odvolání se uvádí: jméno příjmení datum narození místo trvalého pobytu, případně adresu pro doručování písemností v čem je spatřeno porušení zákona čeho se žadatel domáhá podpis žadatele 12. Formuláře Žádost o přidělení bytu [PDF 147 kB] - Žádosti o obecní byt nejsou v tuto chvíli přijímány. Příloha I. k nájemní smlouvě: Prohlášení [PDF 1.18 MB] Příloha II. k nájemní smlouvě: Doklad o výši příjmu za období 6 kalendářních měsíců [PDF 146 kB] Ohlášení k místnímu poplatku ze psů - fyzická osoba [PDF 198 kB] Ohlášení k místnímu poplatku ze psů - právnická osoba [PDF 197 kB] Odhlášení psa [PDF 94 kB] 13. Popisy postupů (návody pro řešení životních situací) Podrobné návody pro řešení životních situací lze najít na Portálu veřejné správy České republiky. 14. Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí Obecně závazné vyhlášky obce Dolní Třebonín 15. Sazebník úhrad za poskytování informací Sazebník úhrad nákladů v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb. - usnesení rady Obce Dolní Třebonín 14.5.2021 [PDF 748 kB] 16. Licenční smlouvy Licence nebyly poskytnuty. 17. Výroční zprávy o činnosti subjektu Výroční zpráva za rok 2021 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 337 kB] Výroční zpráva za rok 2020 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 462 kB] Výroční zpráva za rok 2019 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 266 kB] Výroční zpráva za rok 2018 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 884 kB] Výroční zpráva za rok 2017 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 640 kB] Výroční zpráva za rok 2016 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 649 kB] Výroční zpráva za rok 2015 o činnosti obce Dolní Třebonín [PDF 167 kB] 18. Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu Základní a mateřská škola Dolní Třebonín